1402-07-25 17:01
743
0
86980
مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر مطرح کرد:

«طوفان الاقصی» ابابیل غاصبان سرزمین اشغالی

مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر از «طوفان الاقصی» بعنوان ابابیل غاصبان سرزمین اشغالی یاد کرد و گفت: جنایت‌های صهیونیستی روی هیلتر را سفید کرد.

علی منصوری امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: فلسطین پاره تن اسلام است؛ بیان ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) گویای این واقعیت است که سرنوشت بیت‌المقدس و سرزمین فلسطین به دلیل جایگاه معنوی و اولین قبله مسلمین جهان، از اهمیت بالایی برخودار است.

وی افزود: این قلب تپنده مسلمانان و محل ظهور و حضور بسیاری از انبیاء الهی؛ بیش از۷۰سال است که عرصه تاخت و تاز دشمنان اسلام قرار گرفته و تاریخ شاهد کشت و کشتار بی‌رحمانه مردم آواره از خانه و کاشانه توسط اسرائیل است.

جرثومه فساد پایبند به هیچ معاهده بین‌المللی نیست

مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر  بیان کرد: حمایت آمریکا و انگلیس و سایر کوتوله‌های صهیونیستی در اروپا و منطقه این جرثومه فساد را تبدیل به سگ هاری نموده که پایبند به هیچ معاهده و قرارداد بین‌المللی نیست.

منصوری گفت: جنایات اسرئیل را می‌توان در سه بخش عمده خلاصه کرد : ۱- اشغال و غصب سرزمین فلسطین؛ در ۷۵ سال پیش در ۱۵ می سال ۱۹۴۸ گروهک‌ها و سازمان‌های جنایتکار صهیونیست دست به جنایتی وحشیانه علیه ملت فلسطین زده و سرزمین آنان را اشغال کردند.

وی پایبند نبودن به معاهدات بین‌المللی به دلیل حمایت امریکا وانگلیس و کوتوله‌های سیاسی منطقه را از دیگر عوامل جنایات اسرائیل برشمرد و توضیح داد: در دستور کار قرار دادن ترور شخصیت‌های موثر فلسطینی و دانشمندان جهان اسلام جهت رعب و وحشت در منطقه را می‌توان عامل سوم این جنایات ذکر کرد.

کارنامه سیاه صهیونیست در ترور دانشمندان ایرانی

مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر  ادامه داد: بعنوان مثال؛ ترور دانشمندان مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران مانند اردشیر حسین پور، مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری، فریدون عباسی، مصطفی احمدی روشن و محسن فخری‌زاده گوشه‌ای از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی است.

منصوری گفت: روزنامه انگلیسی زبان ایندیپندنت از موساد با نام «ماشین قاتل بی‌رحم اسرائیل» نام برده ‌است و به دنبال ترور مصطفی احمدی‌روشن سخنگوی ارتش اسرائیل در این باره گفت «ما برای این قتل اشکی نمی‌ریزیم» و مجله اشپیگل به نقل از یک مقام اطلاعاتی اسرائیل ترور داریوش رضایی‌نژاد را اولین اقدام جدی رئیس جدید موساد اعلام کرد و تائید مقامات اطلاعاتی غربی نسبت به ترور دانشمند هسته‌ای ایران، مسعود علی محمدی توسط اسرائیل.

وی ادامه داد: یک مقام رسمی ارشد اسرائیل که سالها مشغول ردگیری محسن فخری‌زاده بود چند روز بعد از ترور فخری‌زاده در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز اعلام کرد جهان باید از اسرائیل به خاطر کشتن فخری‌زاده تشکر کند، نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل ترور محسن فخری‌زاده را دستاورد خوب دانست و گفت بیشتر هم خواهد شد.

سکوت هر مسلمان خیانت به آرمان‌های شهداء فلسطینی است

مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر  بیان کرد: ترور رهبران جهادی فلسطین گواه صادقی بر روحیه تفرعونی یزیدیان زمان دارد ترور سیدعباس موسوی دبیرکل اسبق حزب‌ا...لبنان در یک عملیات هوایی، ترور شیخ احمد یاسین در سال ۲۰۰۴ توسط ارتش اسرائیل؛ ترورفتحی شقاقی بنیان‌گذار جهاد اسلامی فلسطین در سال ۱۹۹۵ توسط موساد؛ ترورعبدالعزیز رنتیسی رهبر حماس بعد از احمد یاسین توسط دستگاه‌های امنیتی اسرائیل ترورعماد مغنیه از فرماندهان نظامی حزب‌ا.... لبنان که در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ ؛ ترورمحمود المبحوح یکی از رهبران حماس که در سال ۲۰۱۰ در دبی وترور ۷۳۰ دانشمند و نخبه عراقی به دست عناصر موساد با نظارت مستقیم آمریکاگوشه‌ای از جنایات رژیم غاصب اسرائیلی است.

منصوری افزود: امروزافشاء چهره پلید رژیم کودک‌کش اسرائیل؛ علاوه بر متزلزل کردن همینه پوشالی رژیم سفاک، تاثیرگذار بر روند سیاسی و اذهان عمومی خواهد داشت و از سوی دیگر کمک به رزمندگان مقاومت را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: لذا سکوت هر مسلمان خیانت به آرمان‌های شهداء فلسطینی است. فریاد امروز پیامبر اسلام این است؛ «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست.

جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی روی هیلتر را سفید کرد

مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر افزود: پشتیبانی مستقیم امریکا از اسرائیل درمنطقه و سکوت برخی از سران ممالک اسلامی و یا تعلیق روابط عادی‌سازی با اسرائیل مصداق عینی هم پیاله شدن با سگ هار و شریک بودن آنان در جنایت‌های جنگی اسرائیل است.

منصوری با اشاره به اینکه ریختن بمب‌های دو تنی برسر مردم بی‌دفاع غزه و سایر اردوگاه‌های فلسطینی؛ روی هیلتر را سفید کرده است، گفت: متاسفانه مواضع غیر پشتوانه اجرایی سازمان‌های بین‌المللی نتوانسته کوچکترین تاثیری بر روند کاهش جنایت‌های اسرائیل داشته باشد.

وی بیان کرد: لکن ما بر این باوریم که نتیجه قطعی طوفان الاقصی جبهه مقاومت به سان ابابیل بر سر غاصبان سرزمین اشغالی است و شکست ابرهه زمان را بدنبال خواهد داشت، و در معادلات سیاسی شکست اسرائیل را رقم خواهدزد.

حمایت جهان اسلام از جبهه مقاومت، تسریع‌کننده در باخت کامل اسب بازنده

مدیرمسئول نشریه گلستان‌مهر با تاکید بر اینکه حمایت جدی جهان اسلام از جبهه مقاومت، تسریع‌کننده در باخت کامل اسب بازنده است، گفت: اسرائیل باید مجازات دشمنی‌ها و ترور دانشمندان کشورهای مسلمان را پس بدهد.

منصوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « این زلزله‌ ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست؛ همه‌ دنیای اسلام موظّف است که از فلسطینی‌ها حمایت کند و باذن‌ا... حمایت هم خواهد کرد»، گفت: اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد.

وی بیان کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند با رژیم صهیونیستی جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌شود حرف زد، بنا به وعده الهی، پیروزی و نصرت با رزمندگان اسلام است و حق همیشه پایدار؛ و جبهه کفر و باطل از بین رفتنی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.